Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Összeszedtük nektek azokat a kérdéseket, amiket leggyakrabban kaptunk tőletek.

Ha nem találod a kérdésedre a választ keress minket bátran!

 

VÁSÁRLÁS

Hogyan válasszak méretet? Mit jelent az „egy méretállás” megjelölés?

Az egy méretállású ruhák a hagyományos konfekció méretezésbe nem sorolhatók. A termékek légies, laza fazonok, ezáltal megengedik ezt a széles mérethatárt, mivel nem testkövető ruhák, ezért merjük ajánlani több méretre is.

A méretsoros és az egy méretállású termékeknél, hogy pontosabb adatokat kapjatok a ruhákról, kiterítve lecentizzük és ezeket az adatokat a termékek leírásánál feltüntetjük. Kerületben a mért adatok duplája értendő. Ha rugalmas az anyag, akkor szélességben két adatot is találsz, a nyugalmi állásban és a kihúzva mért számokat. A termékleírásnál feltűntetjük, hogy mely konfekcióméretekre ajánljuk a ruhákat. A modellek magassága is olvasható a szövegben.

 

Mit jelentenek a termékeknél a leírásban feltüntetett centiméter adatok?

Hogy pontosabb adatokat kapjatok a ruhákról, kiterítve lecentizzük és ezeket az adatokat a termékek leírásánál feltüntetjük. Kerületben a mért adatok duplája értendő. Ha rugalmas az anyag, akkor szélességben két adatot is találsz, a nyugalmi állásban és a kihúzva mért számokat.

A termékleírásnál feltűntetjük, hogy mely konfekcióméretekre ajánljuk a ruhákat. A modellek magassága is olvasható a szövegben.

 

Hogyan találom meg a keresett termékeket?

Ha ismered a termék megnevezését vagy annak a részletét, akkor írd be a keresőmezőbe és megjelenik az ajánlott találat. A kategóriákba külön gyűjtve találod a különböző ruhadarabokat pl. nadrágok, felsők.

 

Tudok olyan terméket is választani, ami jelenleg nincs készleten?

Azokra a termékekre, amik jelenleg nincsenek készleten, de hamarosan érkezik beszállítás feliratkozhatsz és amint újra elérhető lesz értesítőt küldünk.

 

Személyesen hol tudok vásárolni?

Jelenleg csak online várunk benneteket a mesés kínálatunkkal.

 

Vásárlóként milyen kedvezményeket kaphatok?

Regisztrált vásárlóként a leadott rendeléseid után pontokat kapsz, a pontok összegyűjthetők, vagy a következő alkalommal már le is vásárolhatod. Hírlevélfeliratkozásért 10% kedvezményre jogosító kupont küldünk neked.

 

Elfelejtettem beváltani a kuponom, hűségpontom, mit tegyek?

A kuponkód jóváírása utólag nem lehetséges, de természetesen a következő alkalommal beváltható. A kuponok a kiállításukat követően fél éven át érvényesek.

 

Mi különbözteti meg a Flancost a többi ruházati üzlettől?

A Flancossal nem csak egy ruházati üzletet találtál, hanem egy lelkes csapatot, akik elkötelezetten segítenek megtalálni a stílusod, kibontakoztatni a személyiséged.

 

FIZETÉSI MÓDOK

Hogyan fizethetem a rendelésem?

A webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhatsz.

  • Gyorsan és biztonságosan fizethetsz bankkártyával. A vásárlás a Barion rendszerén keresztül történik. A Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron kártyákat fogadjuk el. A fizetés során megadott kártyaadataid biztonságban vannak.
  • Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot.
  • A termékek ellenértékét banki előre utalással is rendezheted. Előre utalás esetén a rendelés leadásától számított 2 banki napon belül utald el a teljes bruttó, azaz ÁFA-val növelt összeget a bankszámlánkra (73200093-16060003-00000000) Az átutalás kedvezményezettje az Kalász Kft. legyen, a közleményében mindenképpen tüntesd fel megrendelésszámodat, mert így tudjunk beazonosítani, hogy te küldted a pénzt.
 

Nyugodtan megadhatom a kártyaadataimat a rendelésnél?

Természetesen. A bankkártyás fizetésnél a kártyád adatait biztonságos adatkapcsolaton keresztül, a Barion rendszerén keresztül történik. Ők ellenőrzik a kártyaszámod és vonják le a pénzt a számládról. Ha ez rendben megtörtént, mi kapunk róla egy értesítést, hogy a fizetés sikeres volt, és küldjük a megrendelésed. A kártyádnak adatai nem jutnak el hozzánk a fizetési folyamat során! Barion megfelel a bankkártya társaságok által előírt PCI DSS biztonsági szabvány előírásainak.

 

SZÁLLÍTÁS

Milyen szállítási módot választhatok?
A termékeinket a GLS futárszolgálat szállítja ki.

Magyarországon területén belül egységesen 990Ft postaköltségért.

Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

Személyesen átvehetem a rendelésem?

A webáruház telephelyén Ajka, Unna utca 2/A Fsz.1-2 csomagátvételi pontot is üzemeltetünk. A személyes átvételkor csak pénzügyileg rendezett, bankkártyával vagy banki átutalással már rendezett csomagok átvehetők. Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj.

 

Hogyan kaphatok ingyenes szállítást?

A 19.500 Ft felett rendelsz, akkor a kiszállítás ingyenes. Az ingyenes kiszállítás az első kiküldésre vonatkozik. A csomagok újraküldése bruttó 990 Ft. Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj. A webáruház telephelyén Ajka, Unna utca 2/A Fsz.1-2 csomagátvételi pontot is üzemeltetünk. A személyes átvételkor csak pénzügyileg rendezett, bankkártyával vagy banki átutalással már rendezett csomagok átvehetők.

 

Honnan tudom, hogy merre jár a csomagom?

Amennyiben rendelkezel vásárlói fiókkal, akkor a „BELÉPÉS” menüpontban láthatod a korábbi és a folyamatban lévő rendelésid minden adatát és aktuális állapotát. Miután átadtuk a csomagod kiszállításra, onnantól érdemes közvetlenül az GLS futárszolgálat csomagkövetési felületén követni, mert ők a legfrissebb információkat látják a kiszállításról.

 

PROBLÉMA, REKLAMÁCIÓ

Nem tetszik a ruha, cipő, amit rendeltem, mi a teendőm?

A Flancostól nyugodtan rendelhetsz! Cégünk minden termékére teljes körű csere – és visszavásárlási lehetőséget biztosít. Ha még nem telt el 14 naptári nap a rendelésed átvételétől számítva, akkor élhetsz a törvény által biztosított elállási jogoddal, azaz indoklás nélkül visszaküldheted nekünk a rendelt terméket. Visszáru küldéshez használd a nyitóoldalon található Visszaküldés menüpontot.

 

Mi az az elállási jog?

A rendelésed átvételétől számított 14 naptári napon belül a törvény által biztosított jogod, hogy indoklás nélkül visszaküldd nekünk a rendelt terméket.  A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod eredeti állapotában, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.

 

Levásárolhatom vagy visszakapom a visszaküldött rendelésem árát?

Visszáru küldéséhez használd az oldalon található Visszaküldés menüpontot. Lehetőséged van a visszárut cserélni, az értékét levásárolni vagy az összeg visszautalását kérni.

  • Ha a visszautalás mellett döntöttél, kérjük add meg a számlaszámot, ahova az összeget utalhatjuk.
  • Bankkártyás fizetés esetén az összeget visszafordítjuk a kártyádra.
  • Ha a levásárlás mellett döntesz, akkor egy kupont állítunk ki, ami egy összegben beváltható és a kiállítástól számított fél éven át érvényes.

A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod eredeti állapotában, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.

 

Már használtam a ruhát, cipőt így is visszaküldhetem?

Fontos, hogy a felpróbálásnál vigyázz a ruhára, cipőre. Ha a terméket használatba vetted, mostad illetve nem tudod eredeti állapotában, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.

 

Hibás terméket kaptam, mi a teendőm?

Visszáru küldéshez használd a nyitóoldalon található Visszaküldés menüpontot, hogy a problémára mielőbb megoldást találjunk!