GYIK
Összeszedtük nektek azokat a kérdéseket, amiket leggyakrabban kaptunk tőletek.
Ha nem találod a kérdésedre a választ keress minket bátran!
VÁSÁRLÁS
Hogyan válasszak méretet? Mit jelent az „egy méretállás” megjelölés?
Az egy méretállású ruhák a hagyományos konfekció méretezésbe nem sorolhatók. A termékek légies, laza fazonok, ezáltal megengedik ezt a széles mérethatárt, mivel nem testkövető ruhák, ezért merjük ajánlani több méretre is.
A méretsoros és az egy méretállású termékeknél, hogy pontosabb adatokat kapjatok a ruhákról, kiterítve lecentizzük és ezeket az adatokat a termékek leírásánál feltüntetjük. Kerületben a mért adatok duplája értendő. Ha rugalmas az anyag, akkor szélességben két adatot is találsz, a nyugalmi állásban és a kihúzva mért számokat. A termékleírásnál feltűntetjük, hogy mely konfekcióméretekre ajánljuk a ruhákat. A modellek magassága is olvasható a szövegben.
Mit jelentenek a termékeknél a leírásban feltüntetett centiméter adatok?
Hogy pontosabb adatokat kapjatok a ruhákról, kiterítve lecentizzük és ezeket az adatokat a termékek leírásánál feltüntetjük. Kerületben a mért adatok duplája értendő. Ha rugalmas az anyag, akkor szélességben két adatot is találsz, a nyugalmi állásban és a kihúzva mért számokat.
A termékleírásnál feltűntetjük, hogy mely konfekcióméretekre ajánljuk a ruhákat. A modellek magassága is olvasható a szövegben.
Hogyan találom meg a keresett termékeket?
Ha ismered a termék megnevezését vagy annak a részletét, akkor írd be a keresőmezőbe és megjelenik az ajánlott találat. A kategóriákba külön gyűjtve találod a különböző ruhadarabokat pl. nadrágok, felsők.
Tudok olyan terméket is választani, ami jelenleg nincs készleten?
Azokra a termékekre, amik jelenleg nincsenek készleten, de hamarosan érkezik beszállítás feliratkozhatsz és amint újra elérhető lesz értesítőt küldünk.
Személyesen hol tudok vásárolni?
Jelenleg csak online várunk benneteket a mesés kínálatunkkal.
Vásárlóként milyen kedvezményeket kaphatok?
Regisztrált vásárlóként a leadott rendeléseid után pontokat kapsz, a pontok összegyűjthetők, vagy a következő alkalommal már le is vásárolhatod. Hírlevélfeliratkozásért 10% kedvezményre jogosító kupont küldünk neked.
Elfelejtettem beváltani a kuponom, hűségpontom, mit tegyek?
A kuponkód jóváírása utólag nem lehetséges, de természetesen a következő alkalommal beváltható. A kuponok a kiállításukat követően fél éven át érvényesek.
Mi különbözteti meg a Flancost a többi ruházati üzlettől?
A Flancossal nem csak egy ruházati üzletet találtál, hanem egy lelkes csapatot, akik elkötelezetten segítenek megtalálni a stílusod, kibontakoztatni a személyiséged.
FIZETÉSI MÓDOK
Hogyan fizethetem a rendelésem?
A webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhatsz.
- Gyorsan és biztonságosan fizethetsz bankkártyával. A vásárlás a Barion rendszerén keresztül történik. A Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron kártyákat fogadjuk el. A fizetés során megadott kártyaadataid biztonságban vannak.
- Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot.
- A termékek ellenértékét banki előre utalással is rendezheted. Előre utalás esetén a rendelés leadásától számított 2 banki napon belül utald el a teljes bruttó, azaz ÁFA-val növelt összeget a bankszámlánkra (73200093-16060003-00000000) Az átutalás kedvezményezettje az Kalász Kft. legyen, a közleményében mindenképpen tüntesd fel megrendelésszámodat, mert így tudjunk beazonosítani, hogy te küldted a pénzt.
Nyugodtan megadhatom a kártyaadataimat a rendelésnél?
Természetesen. A bankkártyás fizetésnél a kártyád adatait biztonságos adatkapcsolaton keresztül, a Barion rendszerén keresztül történik. Ők ellenőrzik a kártyaszámod és vonják le a pénzt a számládról. Ha ez rendben megtörtént, mi kapunk róla egy értesítést, hogy a fizetés sikeres volt, és küldjük a megrendelésed. A kártyádnak adatai nem jutnak el hozzánk a fizetési folyamat során! Barion megfelel a bankkártya társaságok által előírt PCI DSS biztonsági szabvány előírásainak.
SZÁLLÍTÁS
Milyen szállítási módot választhatok?
Kérhetsz házhoz szállítást és a kijelölt postákon, posta pontokon is átveheted a rendelésed.
Házhozszállítás futárral. A csomagok szállítását az MPL futárszolgálat végzi.
A csomagokat kérheted Postán maradóra is. Ilyenkor a posta nyitvatartási idejében tudod a csomagod átvenni.
A csomagodat a kijelölt Posta Pontokon is átveheted. A Posta Pontok könnyen megközelíthetők és kényelmes, gondtalan a csomagátvétel akár hétvégén is.
A rendelések szállítás díja bruttó 990 Ft, a 19.5000 Ft feletti rendelésnél a kiszállítás ingyenes.
Személyesen átvehetem a rendelésem?
A webáruház telephelyén Ajka, Unna utca 2/A Fsz.1-2 csomagátvételi pontot is üzemeltetünk. A személyes átvételkor csak pénzügyileg rendezett, bankkártyával vagy banki átutalással már rendezett csomagok átvehetők. Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj.
Hogyan kaphatok ingyenes szállítást?
A 19.500 Ft felett rendelsz, akkor a kiszállítás ingyenes. Az ingyenes kiszállítás az első kiküldésre vonatkozik. A csomagok újraküldése bruttó 990 Ft. Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj. A webáruház telephelyén Ajka, Unna utca 2/A Fsz.1-2 csomagátvételi pontot is üzemeltetünk. A személyes átvételkor csak pénzügyileg rendezett, bankkártyával vagy banki átutalással már rendezett csomagok átvehetők.
Honnan tudom, hogy merre jár a csomagom?
Amennyiben rendelkezel vásárlói fiókkal, akkor a „BELÉPÉS” menüpontban láthatod a korábbi és a folyamatban lévő rendelésid minden adatát és aktuális állapotát. Miután átadtuk a csomagod kiszállításra, onnantól érdemes közvetlenül az MPL ügyfélszolgálatát keresni, mert ők a legfrissebb információkat látják a kiszállításról.
PROBLÉMA, REKLAMÁCIÓ
Nem tetszik a ruha, cipő, amit rendeltem, mi a teendőm?
A Flancostól nyugodtan rendelhetsz! Cégünk minden termékére teljes körű csere – és visszavásárlási lehetőséget biztosít. Ha még nem telt el 14 naptári nap a rendelésed átvételétől számítva, akkor élhetsz a törvény által biztosított elállási jogoddal, azaz indoklás nélkül visszaküldheted nekünk a rendelt terméket. Az árut normál belföldi csomagként, saját költségeden kérjük, juttasd vissza az alábbi címre: Kalász Kft., 8400 Ajka, Unna utca 2/a Fsz.1-2 (utánvétes, illetve portós csomagot nem áll módunkban átvenni)
Mi az az elállási jog?
A rendelésed átvételétől számított 14 naptári napon belül a törvény által biztosított jogod, hogy indoklás nélkül visszaküldd nekünk a rendelt terméket. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod eredeti állapotában, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.
Levásárolhatom vagy visszakapom a visszaküldött rendelésem árát?
Lehetőséged van a visszáru értékét levásárolni vagy az összeg visszautalását kérni.
- Ha a visszautalás mellett döntöttél, kérjük add meg a számlaszámot, ahova az összeget utalhatjuk.
- Bankkártyás fizetés esetén az összeget visszafordítjuk a kártyádra.
- Ha a levásárlás mellett döntesz, akkor egy kupont állítunk ki, ami egy összegben beváltható és a kiállítástól számított fél éven át érvényes.
A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod eredeti állapotában, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.
Már használtam a ruhát, cipőt így is visszaküldhetem?
Fontos, hogy a felpróbálásnál vigyázz a ruhára, cipőre. Ha a terméket használatba vetted, mostad illetve nem tudod eredeti állapotában, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.
Hibás terméket kaptam, mi a teendőm?
Mindenképen vedd fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, hogy a problémára mielőbb megoldást találjunk!