GYIK

Összeszedtük nektek azokat a kérdéseket, amiket leggyakrabban kaptunk tőletek.

Ha nem találod a kérdésedre a választ keress minket bátran!

 

VÁSÁRLÁS

Hogyan válasszak méretet? Mit jelent az „egy méretállás” megjelölés?

Az egy méretállású ruhák a hagyományos konfekció méretezésbe nem sorolhatók. A termékek légies, laza fazonok, ezáltal megengedik ezt a széles mérethatárt, mivel nem testkövető ruhák, ezért merjük ajánlani több méretre is.

A méretsoros és az egy méretállású termékeknél, hogy pontosabb adatokat kapjatok a ruhákról, kiterítve lecentizzük és ezeket az adatokat a termékek leírásánál feltüntetjük. Kerületben a mért adatok duplája értendő. Ha rugalmas az anyag, akkor szélességben két adatot is találsz, a nyugalmi állásban és a kihúzva mért számokat. A termékleírásnál feltűntetjük, hogy mely konfekcióméretekre ajánljuk a ruhákat. A modellek magassága is olvasható a szövegben.

 

Mit jelentenek a termékeknél a leírásban feltüntetett centiméter adatok?

Hogy pontosabb adatokat kapjatok a ruhákról, kiterítve lecentizzük és ezeket az adatokat a termékek leírásánál feltüntetjük. Kerületben a mért adatok duplája értendő. Ha rugalmas az anyag, akkor szélességben két adatot is találsz, a nyugalmi állásban és a kihúzva mért számokat.

A termékleírásnál feltűntetjük, hogy mely konfekcióméretekre ajánljuk a ruhákat. A modellek magassága is olvasható a szövegben.

 

Hogyan találom meg a keresett termékeket?

Ha ismered a termék megnevezését vagy annak a részletét, akkor írd be a keresőmezőbe és megjelenik az ajánlott találat. A kategóriákba külön gyűjtve találod a különböző ruhadarabokat pl. nadrágok, felsők.

 

Tudok olyan terméket is választani, ami jelenleg nincs készleten?

Azokra a termékekre, amik jelenleg nincsenek készleten, de hamarosan érkezik beszállítás feliratkozhatsz és amint újra elérhető lesz értesítőt küldünk.

 

Személyesen hol tudok vásárolni?

Jelenleg csak online várunk benneteket a mesés kínálatunkkal.

 

Vásárlóként milyen kedvezményeket kaphatok?

Regisztrált vásárlóként a leadott rendeléseid után pontokat kapsz, a pontok összegyűjthetők, vagy a következő alkalommal már le is vásárolhatod. Hírlevélfeliratkozásért 10% kedvezményre jogosító kupont küldünk neked.

Mi különbözteti meg a Flancost a többi ruházati üzlettől?

A Flancossal nem csak egy ruházati üzletet találtál, hanem egy lelkes csapatot, akik elkötelezetten segítenek megtalálni a stílusod, kibontakoztatni a személyiséged.

 

 

HŰSÉGPONT RENDSZER

Regisztrált vásárlóként a leadott rendeléseid után pontokat kapsz. A pontgyűjtő akciónkban termékenként jár a pont, és minden vásárlásoddal további kedvezményhez juthatsz. A termékleírásnál fel van tüntetve, hogy az adott termékkel mennyi hűségpont jár, de az akciós termékek után nem jár pont. Természetesen a pontok összegyűjthetők, vagy a következő alkalommal már le is vásárolhatod.

A beváltás a pénztár oldalon történik. Külön mező van a hűségpont beváltására és láthatod feltüntetve, hogy mennyi ponttal gazdálkodhatsz. Írd be a beváltandó összeget és kattints a BEVÁLTÁS gombra. Azonnal látod a rendelésedből a beváltott összeg jóváírását.

Mennyit ér egy pont? Pont egy forintot! A vásárlói fiókodban láthatod, miként gyűlnek a vásárlásaid után a hűségpontok és állnak rendelkezésedre, hogy beválthasd őket.

A pontgyűjtő akcióban csak a regisztrációt követően vehetsz részt. A kapott pontok fél évig érvényesek és a lejárat időpontja a vásárlói fiókodban fel van tüntetve. Az utólag kiegészített rendeléseknél a hozzáadott termékért nem jár pont, és a rendelés leadása után az ügyfélszolgálaton keresztüli utólagos beváltásuk sem lehetséges.

Ha egy rendelésből visszárut küldesz vissza, a rendelés után nem jár hűségpont, ezek utólag levonásra kerülnek a visszaküldést követően. 
Rendelés elállás esetén a korábban megszerzett és beváltott jutalom pontok ismételt beváltására, illetve forintosítására nincsen lehetőség. 


Regisztrálj és gyűjts!

Elfelejtettem beváltani a kuponom, hűségpontom, mit tegyek?

A kuponkód jóváírása utólag nem lehetséges, de természetesen a következő alkalommal beváltható. A kuponok a kiállításukat követően fél éven át érvényesek.

FIZETÉSI MÓDOK

Hogyan fizethetem a rendelésem?

A webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhatsz.

  • Gyorsan és biztonságosan fizethetsz bankkártyával. A vásárlás a Barion rendszerén keresztül történik. A Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron kártyákat fogadjuk el. A fizetés során megadott kártyaadataid biztonságban vannak.
  • Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot. Ennek költsége 490 Ft.
  • A termékek ellenértékét banki előre utalással is rendezheted. Előre utalás esetén a rendelés leadásától számított 1 banki napon belül utald el a teljes bruttó, azaz ÁFA-val növelt összeget a bankszámlánkra 12084003-01762435-00100003 Az átutalás kedvezményezettje az Kalász Kft. legyen, a közleményében mindenképpen tüntesd fel megrendelésszámodat, mert így tudjunk beazonosítani, hogy te küldted a pénzt.
 

Nyugodtan megadhatom a kártyaadataimat a rendelésnél?

Természetesen. A bankkártyás fizetésnél a kártyád adatait biztonságos adatkapcsolaton keresztül, a Barion rendszerén keresztül történik. Ők ellenőrzik a kártyaszámod és vonják le a pénzt a számládról. Ha ez rendben megtörtént, mi kapunk róla egy értesítést, hogy a fizetés sikeres volt, és küldjük a megrendelésed. A kártyádnak adatai nem jutnak el hozzánk a fizetési folyamat során! Barion megfelel a bankkártya társaságok által előírt PCI DSS biztonsági szabvány előírásainak.

 

SZÁLLÍTÁS

Milyen szállítási módot választhatok?
A termékeinket a GLS és az MPL futárszolgálat szállítja ki.

A szállítás díja Magyarország területén belül

MPL futárszolgálattal csomagpontokra 990 FT
MPL futárszolgálattal automatákba 990 FT
MPL futárszolgálattal házhozszállítás 1490 FT
GLS futárszolgálattal csomagpontokra 1290 FT
GLS futárszolgálattal automatákba 1290 FT
GLS futárszolgálattal házhozszállítás 1790 FT

Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut az  az MPL pontokon, illetve a GLS CsomagPontokon keresztül.

Az MPL Csomagpontok nagy előnye, hogy szinte az ország összes településén elérhetőek a vásárlók számára.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.
 

Személyesen átvehetem a rendelésem?

A webáruház telephelyén Ajka, Unna utca 2/A Fsz.1-2 csomagátvételi pontot is üzemeltetünk. A személyes átvételkor csak pénzügyileg rendezett, bankkártyával vagy banki átutalással már rendezett csomagok átvehetők. Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj.

 

Hogyan kaphatok ingyenes szállítást?

Ha 23.000 Ft felett rendelsz, akkor a kiszállítás ingyenes. Az ingyen kiszállítás kizárólag MPL automatákba, illetve MPL csomagpontokra lehetséges.
 Az ingyenes kiszállítás az első kiküldésre vonatkozik. A csomagok újraküldése megeggyezik a vásárlás alkalmával választott szállítási mód díjával.  Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj. A webáruház telephelyén Ajka, Unna utca 2/A Fsz.1-2 csomagátvételi pontot is üzemeltetünk. A személyes átvételkor csak pénzügyileg rendezett, bankkártyával vagy banki átutalással már rendezett csomagok átvehetők.

 

Honnan tudom, hogy merre jár a csomagom?

Amennyiben rendelkezel vásárlói fiókkal, akkor a „BELÉPÉS” menüpontban láthatod a korábbi és a folyamatban lévő rendelésid minden adatát és aktuális állapotát. Miután átadtuk a csomagod kiszállításra, onnantól érdemes közvetlenül az GLS, illetve az MPL futárszolgálat csomagkövetési felületén követni, mert ők a legfrissebb információkat látják a kiszállításról.

 

PROBLÉMA, REKLAMÁCIÓ

Nem tetszik a ruha, cipő, amit rendeltem, mi a teendőm?

A Flancostól nyugodtan rendelhetsz! Cégünk minden termékére teljes körű csere – és visszavásárlási lehetőséget biztosít. Ha még nem telt el 14 naptári nap a rendelésed átvételétől számítva, akkor élhetsz a törvény által biztosított elállási jogoddal, azaz indoklás nélkül visszaküldheted nekünk a rendelt terméket. Visszáru küldéshez használd a nyitóoldalon található Visszaküldés menüpontot.

 

Mi az az elállási jog?

A rendelésed átvételétől számított 14 naptári napon belül a törvény által biztosított jogod, hogy indoklás nélkül visszaküldd nekünk a rendelt terméket.  A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod eredeti állapotában, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.

 

Levásárolhatom vagy visszakapom a visszaküldött rendelésem árát?

Visszáru küldéséhez használd az oldalon található Visszaküldés menüpontot. Lehetőséged van a visszárut cserélni, az értékét levásárolni vagy az összeg visszautalását kérni.

  • Ha a visszautalás mellett döntöttél, kérjük add meg a számlaszámot, ahova az összeget utalhatjuk.
  • Bankkártyás fizetés esetén az összeget visszafordítjuk a kártyádra.
  • Ha a levásárlás mellett döntesz, akkor egy kupont állítunk ki, ami egy összegben beváltható és a kiállítástól számított fél éven át érvényes.

A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod eredeti állapotában, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.

 

Már használtam a ruhát, cipőt így is visszaküldhetem?

Fontos, hogy a felpróbálásnál vigyázz a ruhára, cipőre. Ha a terméket használatba vetted, mostad illetve nem tudod eredeti állapotában, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.

 

Hibás terméket kaptam, mi a teendőm?

Visszáru küldéshez használd a nyitóoldalon található Visszaküldés menüpontot, hogy a problémára mielőbb megoldást találjunk!